Uudised

Sass Henno "Asjad, millest täiskasvanud rääkida ei julge" 27. november maila.krasmus

Loeng toimub Pürksi kultuurimajas
06.01.2020 kell 16.30 - 20.00


 

Sass Henno: olen sirgunud põhjakihist, mul oli karm lapsepõlv!   (Tartu Postimees,18.01.2019)

Sass Henno (sündinud 13. septembril 1982 Tartus) on eesti kirjanik.
Ta õppis 1989–2001 Tartu Miina Härma Gümnaasiumis2001–2003 Tartu Kõrgemas Kunstikoolis arvutigraafikat ja reklaami ning 20032005 praeguses Tallinna Ülikoolis filmi, videot ja meediarežiid. Henno võitis märtsis 2005 lõppenud romaanivõistluse teosega "Mina olin siin". Võitja sai preemiaks 50 000 krooni. Henno on töötanud Eesti Televisioonis assistendi ja režissöörina. Tal on humanitaarteaduste bakalaureuse kraad filmi- ja videorežii erialal. 2007. aastal alustas ta magistriõpinguid stsenaristikas Balti Filmi- ja Meediakoolis. Ta on alates 14. septembrist 2005 Eesti Kirjanike Liidu liige. Sass Henno on kümme aastat juhtinud mitmeid turundusagentuure, loonud strateegiaid ja teostanud reklaamikampaaniaid rohkem kui 300 brändile ja organisatsioonile. Tema töölaual on sündinud ka tartlastele tuttavad kaubamärgid nagu V spaahotell ja restoran Joyce.  (Vikepeedia) 

 

 

 

Sass Henno: olen sirgunud põhjakihist, mul oli karm lapsepõlv!   (Tartu Postimees,18.01.2019)

Sass Henno (sündinud 13. septembril 1982 Tartus) on eesti kirjanik.
Ta õppis 1989–2001 Tartu Miina Härma Gümnaasiumis2001–2003 Tartu Kõrgemas Kunstikoolis arvutigraafikat ja reklaami ning 20032005 praeguses Tallinna Ülikoolis filmi, videot ja meediarežiid. Henno võitis märtsis 2005 lõppenud romaanivõistluse teosega "Mina olin siin". Võitja sai preemiaks 50 000 krooni. Henno on töötanud Eesti Televisioonis assistendi ja režissöörina. Tal on humanitaarteaduste bakalaureuse kraad filmi- ja videorežii erialal. 2007. aastal alustas ta magistriõpinguid stsenaristikas Balti Filmi- ja Meediakoolis. Ta on alates 14. septembrist 2005 Eesti Kirjanike Liidu liige. Sass Henno on kümme aastat juhtinud mitmeid turundusagentuure, loonud strateegiaid ja teostanud reklaamikampaaniaid rohkem kui 300 brändile ja organisatsioonile. Tema töölaual on sündinud ka tartlastele tuttavad kaubamärgid nagu V spaahotell ja restoran Joyce.  (Vikepeedia)